Основні модулі


Як було зазначено раніше, стандарт T-Trak.UA дещо відрізняється від оригинального T-Trak. Відмінності полягають в тому, що ми відмовились від простору між модулями в 2 мм, використовуємо міжрейкову відстань 33 мм, і модулі можуть мати тільки одну (непарну) колію.
Тож, визначено наступні основні розміри:

Висота модуля70 мм
Довжина стандартного одиничного модуля 310 мм
Глибина стандартного одиничного модуля355 мм
Відстань між краєм модуля та непарною (основною) колією38 мм (відстань розраховується від геометричного краю модуля до краю баластної призми колії KATO).
Відстань між непарною та парною коліями33 мм (розраховується як відстань між центральними осями колії).

 

Основними модулями є прямий стандартної довжини, та радіусний. Інші модулі розраховуються як похідні від цих двох основних блоків. Використання тільки двох основних типів модулів дозволяє складати замкнені двоколійні овали різної складності.

basic-single

Стандартний прямий модуль. Використовується для формування прямих відрізків колій, задня частина використовується для художнього оздоблення модуля. Передня частина може бути вільна, або зайнята рельефом чи оздобленням. Передній край модуля – той, що менший та ближчий до спостерігача. Непарна колія – основна, її наявність обов’язкова у випадку виготовлення одноколійного модуля.

basic-radial

Радуісний модуль. Використовується для формування радіусних сегментів шляху. Один модуль змінює напрямок колій на 90 градусів, 2 – на 180 и і т.д. У випадку виготовлення одноколійного модуля, обовязковою є зовнішня радіусна колія.

Типи модулів T-Trak.UA

Вигляд модуля Назва та опис модуля Габаритні розміри та каталожні номери рейок що використовуються
1. single-full

single-full-schema

Стандартний, одинарний, повної глибини.
Стандартний модуль, використовується на прямих відрізках, є базовим для інших модулів
Розміри модуля:
355 мм*310 мм*70 мм.
Використовуються відрізки колії довжиною 62+248 мм або 124+186 мм.
2. double-full double-full-schema

 

Стандартний, кратний, повної глибини.
Представляє собою розвиток попереднього модуля. Представляє собою окремий модуль, кратний по довжині відстані 310 мм. Тобто подвійний модуль має довжину 620 мм, потрійний 930 мм і т.д. при збереженні всіх інших відстаней та габаритів.
 Розміри модуля:
355 мм*310*(x) мм*70 мм.
(де х – кратність модуля)
Використовуються відрізки колії довжиною 62+248 мм або 124+186 мм.
3. radial Радіусний модуль. Стандартний основний модуль, використовується для формування радіусів. Стандартом перебачено, що на модулі використовуються радіусні колій радіусами 282 та 315 мм. Один модуль формує поворот колії на 90 градусів. Для формування мінімального овалу використовуються 4 модулі.
На базі цього модуля може будти створений подвійний модуль, що забезпечує поворот на 180 градусів.
 Розміри модуля:
365 мм*365 мм*70 мм.
Використовуються відрізки колій радіусом 282 мм та 315 мм з кутом 45 або 15 градусів.
offset Перехідний модуль передня-задня сторона.
Даний модуль призначений для тих випадків, коли потрібно використовувати модулі з основним розвитком в напрямку спостерігача (наприклад вокзали, депо, розїздні пункти та ін.), а також для приєднання Т-образних модулів та при створенні L-образних макетів. Використання цього модуля в таких випадках довзоляє розміщати всі модулі геометрично правильно відносно загального краю макета.
Розмір модуля – подвійний. Вимагає при використанні перебачити повернення колій на “правильну” сторону.
 Розміри модуля:
355 мм*620 мм*70 мм.
Використовуються прямі відрізки колії довжиною 29 та 124 мм, а також радіусні відрізки з радіусом 485 мм та кутом 15 градусів
t-corner Т-образний примикаючий.

Даний модуль використовується при побудові розгалуджених схем. Модуль має нестандартну довжину, тож у випадку використання його у складі овалу, потребує аналогічного по довжині модуля з іншої сторорни овалу.

 Розміри модуля:
355 мм*600 мм*70 мм.
Використовуються відрізки колії довжиною 248 мм та спеціальна колія зі змінною довжиною (S78-104). У випадку недоступності таких елементів розвитку, даний модуль можна зробити з використанням флексу (гнучка колія), або підрізанням наявного матріалу KATO.